طراحی سایت فروش دامنه های برتر و رند


نزدیک به ۲ سال است که گروه طراحی سایت الوند شروع به جمع آوری و فروش دامنه های برتر و رند کرده است, با تصمیم گرفتیم تا این دامنه ها را با قیمت مناسب برای فروش قرار دهیم. به همین علت در فکر طراحی سایت فروش دامنه های برتر و رند الوند افتادیم و این پروژه را عملی کردیم.

 

طراحی سایت فروش دامنه های برتر

طراحی سایت فروش دامنه های برتر با طراحی گرافیک اختصاصی و کدنویسی بر پایه وردپرس راه اندازی شده است, تمام تلاش ما بر این بوده است که ظاهری بسیار ساده اما کارآمد را در طراحی گرافیک اعمال کنیم, همچنین بدلیل تعداد زیاد دامنه ها, آنها را در دسته بندی های مشخص قرار داده ایم تا جستجو برای شما راحت تر باشد.

 

ویژگی های سایت دامنه های برتر

ما برای راه اندازی این سایت ویژگی های خاصی را در نظر گرفته ایم, از جلمه امکان ارسال پیشنهاد قیمت برای دامنه ها. همچنین دامنه های طلایی به لیست فروش دامنه های سایت اضافه شده است که در آن لیست دامنه های برتر و تاپ قرار میگیرد.

  • راستی براحتی می توانید سایت را بر روی موبایل و تبلت خود باز کنید 🙂

 

نحوه خرید دامنه ها

در ادامه مطلب هر دامنه شماره حساب های ما قرار گرفته است, شما می توانید هزینه مشخص شده در قسمت مشخصات دامنه را واریز نمایید سپس از طریق فرم تماس سایت اعلام فرمایید تا مراحل انتقال دامنه برای شما انجام شود.

توجه داشته باشید که انتقال دامنه های IR نیازمند به شناسه ایرنیک هست که میتوانید با عضویت در سایت نیک آن را داشته باشید. nic.ir

 

تصاویری از سایت فروش دامنه های برتر

فروش دامنه های برتر

سایت فروش دامنه های برتر

سایت دامنه های رند

ورود به سایت » دامنه های رند و برتر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =